Telerstellend #Yoors voor #mobielebloggers en meer

Over #teleurstellingen (#mobielbloggen bij #yoors, #gezondheid, hogere #energierekening en #slechtinternet)

Hoe teleurstellend is 2018 (er is niet veel van over, dus goed gaat het niet meer komen. Zoals het er nu uitziet is er niet voor de mobiele blogger gedaan. Blijkbaar nog steeds het stiefkindje en wordt mobiel bloggen raar gevonden. Dat "raar" is duidelijk iets van Yoors(leden). Bij geen enkele blogsite is het namelijk raar.

Vorig jaar werd meegedeeld dat gas en stroom ca. 190 euro duurder zou worden. Voor het komende jaar wordt dat 360 euro duurder in 2019 (dat is 30 euro per maand). Een groot deel van de rekening is belasting (wordt weer hoger) en vastrecht. Wie nog niet overgestapt is raad ik aan dat te doen. Wil je geen verrassingen? Verhoog dan je maandbedrag met een aantal euro (en ga in de kou zitten... wie dat doet krijgt overigens nog een flinke rekening gepresenteerd!).

Ik zou ik niet zijn als ik geen andere pijnlijkheden zou hebben. Pijnstillers heb ik om nog wat te kunnen lopen, liggen, te kunnen gaan zitten, zitten en opstaan en... staan. Eigenlijk alles dus.

De kou lijkt definitief in mijn lijf geslagen. Niet zo erg als ik het niet voel, wel als ik het wel voel. De oorpijn, hoofdpijn, holtepijnen blijken inmiddels standaard (alles vooral rechts) net als de neusbloedingen (ook rechts). Volgens de dokter kan ik niet tegen.kou, moet ik altijd een muts op (dat doe ik al dag en nacht, ik slaap er zelfs mee ook met een das om en soms zelfs handschoenen aan. Ik ben dus veranderd in een krakkemikkige mobiele blogger die zelfs niet meer liggend kan bloggen.

Sinterklaasavond, ik hoop dat het wat moois brengt voor iedereen. Op #Steemit as ik een leuk stukje over Sinterklaas 5 december in Nederland, 6 december in België en veel Oost Europese landen en op 19 december in de Oekraïne. Hij gaat dus niet terug naar Spanje... groupies kunnen hem volgen.
Ook interessant is dat de roe overal voorkomt maar het zakje zout voor de stouterikken ook kolen kan zijn (handig want we gaan van het gas af).  Ook blijkt Sint op een ezel te rijden (wist jij dat?). Er mochten wensen ingestuurd worden. Een goede gezondheid zit er niet meer in dus dat vraag ik niet meer. Mijn wens minder pijn zal vermoedelijk van de pillen komen, dus ik heb mijn eigen Zwarte Piet gevraagd. Daar moeten er zat van over zijn en ik kan wel wat vrolijks gebruiken (a.u.b. geen clown daar gruwel ik van). Steempower had ik al gekregen, dus mijn postprobleem is opgelost en ik.heb daar weer plezier met de schrijfuitdagingen.

Over een verlanglijstje gesproken: op de radio werd daar over gesproken (en gelachen). Een kind had gevraagd of Sint wat aan het slechte internet kon doen (als Sint dat kan dan graag ook bij mij ik kamp al jaren met slecht internet en telefoonverbinding).

Sinterklaas vieren wij pas later. Voor vanavond blijft het bij kruidnoten, kruidnootjes met chocolade (niet voor mij i.v.m. oorpijn en oordruppels van de dokter die garant staan voor 5 uur extra lijden).



NB. Voor de mobiele blogger:
Het maken van een opmerking kan, maar plaatsen niet.
Het plaatsen van een blog: hiervoor heb ik de desktopversie aangevraagd. Je mag dan met loep en leesbril werken.

Comments

Popular posts from this blog

De dood voelt zich rijk

Wat is een #vissenhuid?

#gedicht #Reintje-de-Vos - deel 1